Hoe kan ik een artikel retourneren?
Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?
Kan ik een artikel terugsturen als het niet aan mijn verwachtingen voldoet?
Ik wil van mijn herroepingsrecht gebruik maken. Ontvang ik dan mijn aankoopbedrag terug?
Hoe snel is mijn retour verwerkt?
Er mist een onderdeel van een artikel. Wat nu?
Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld. Wat nu?
De verpakking van mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?
Mag ik mijn bestelling op kosten van Van de Haar Recreatie retourneren?
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Mijn bestelling is niet compleet geleverd. Wat nu?
Ik kan het pakketnummer online niet volgen. Hoe kan dat?
Kunnen jullie mijn bestelling ook in het buitenland leveren?
Kan ik mijn bestelling op een afhaalpunt ophalen?
Mijn bestelling is niet geleverd en op het afleverbewijs van het post order bedrijf staat van wel. Wat nu?
Mijn bestelling bestaat uit meerdere artikelen. Wordt de bestelling in één keer geleverd?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wat zijn de verzendkosten?
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Het artikel dat ik wil bestellen is momenteel niet leverbaar. Kan ik het wel bestellen of reserveren?
Hoe plaats ik een bestelling?
Kan ik BTW-vrij bestellen?
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Kan ik mijn bestelling in termijnen betalen?
Mijn betaling is mislukt. Wat nu?
Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?
Kunnen jullie nog iets voor mij betekenen buiten de garantieperiode?
Hoe lang duurt het voordat een artikel gerepareerd is?
Kan ik mijn account ook verwijderen?
Ik heb een account bij De Kampeerspecialist, maar ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Wat nu?
Hoe maak ik een account aan?