Retourbeleid

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Voldoet het artikel niet aan u verwachting? dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst een retourformulier bij ons aanvragen. na ontvangst van het retourformulier heeft u 14 dagen om het product aan ons te retourneren. Het retourneren is op kosten van de consument/koper Let op: Is je bestelling in verband met grootte en/of gewicht niet door postorder bedrijf geleverd, maar door een andere transporteur geleverd? Neem dan ook contact met ons op over de retourzending. Deze producten kun je namelijk niet zelf retourneren, maar komen we bij je ophalen. De verzend- en afhaalkosten zijn bij een herroeping van een groot en/of zwaar artikel ook voor eigen rekening.

Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Dat lossen we natuurlijk graag zo snel mogelijk op. Een artikel dat beschadigd is aangekomen, kun je tot 2werkdagen na ontvangst contact op nemen.

Kan ik een artikel terugsturen als het niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Dat kan zeker. Voor alle bestellingen geldt een herroepingsrecht van 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Mits het speciaal besteld is voor u. Je mag het artikel wel uit de verpakking halen om te bekijken, maar we hanteren de volgende retourvoorwaarden/advies: Het artikel zit het liefst in de originele verpakking en onbeschadigd Het artikel is niet misbruikt Je kunt je retour aanmelden via ons retourformulier die verkrijgbaar is via de mail. Je ontvangt vervolgens per e-mail een retourformulier waarmee je het artikel naar ons kunt retourneren.

Hoe snel is mijn retour verwerkt?

Wij streven ernaar om je retour binnen een week nadat we je retourzending hebben ontvangen te verwerken. Wij houden je hierover per e-mail op de hoogte.

Er mist een onderdeel van een artikel. Wat nu?

Soms lijkt het alsof een bepaald onderdeel van je artikel niet geleverd is. Vaak gaat het om een klein onderdeel dat goed verstopt zit, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een incompleet product hebt ontvangen. Je mag in dit geval mail contact opnemen. Graag ontvangen wij een duidelijke beschrijving van het onderdeel waar het om gaat. En zullen er zorg voor dragen dat het snel wordt opgelost.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld. Wat nu?

Soms lijkt het alsof je een verkeerd artikel hebt ontvangen doordat de foto op de verpakking bijvoorbeeld anders is dan de foto die je hebt gezien op de website tijdens het bestellen. Controleer altijd even of het product dat in de verpakking zit ook daadwerkelijk de verkeerde is. Is dit het geval? Dan hebben wij inderdaad het verkeerde artikel ingepakt. Door ons per mail op de hoogte te brengen, kunnen wij je een retourlabel sturen waarmee je het verkeerde product gratis naar ons kunt retourneren via onze pakketdienst. Na ontvangst en controle van je retourzending storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening. Het direct omruilen van een artikel is niet mogelijk. Je kunt het beste zelf het gewenste artikel opnieuw bestellen. Op deze manier ben jij het snelst in het bezit van het juiste artikel.

De verpakking van mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?

Als de verpakking tijdens het transport is beschadigd, betekent dit gelukkig niet altijd dat de inhoud ook beschadigd is. Je mag zelf de inhoud controleren op beschadigingen. Blijkt na controle dat er ook een product beschadigd is of neem je geen genoegen met een beschadigde verpakking, dan mag je met ons contact opnemen. Een artikel dat beschadigd is aangekomen, kun je tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Let op!! Wel binnen 2 werkdagen melden de schade aan u pakket.

Mag ik mijn bestelling op kosten van De Kampeerspecialist retourneren?

Nee, mits wij anders overeen zijn gekomen via de mail.

Mijn bestelling is niet compleet geleverd. Wat nu?

Wellicht is er nog een pakket onderweg? Je kunt dit checken aan de hand van het aantal pakketnummers dat je van ons hebt ontvangen. Heb je wel alle pakketten ontvangen, maar mis je een artikel? Dan sturen we het ontbrekende artikel graag zo snel mogelijk naar je op. Laat ons via de mail weten om welk artikel het gaat. Voeg in het mail contact ook je ordernummer toe, zodat we gelijk weten over welke bestelling het gaat.

Hoe lang duurt het voordat een artikel gerepareerd is?

De artikelen gaan terug naar de leverancier om daar gerepareerd te worden, in dat geval is de reparatietermijn 8 tot 12 weken.

Herroepingsrecht

u als Klanten heeft wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft u als klant nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Maakt u gebruik van uw retourrecht? Dan dienen wij, u gehele orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de retour melding terug te storten.

hoelang duurt het voor ik me geld terug heb van me retour order

u ontvangt u geld binnen 14 dagen naar retour melding.
De waardering van dekampeerspecialist.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 12 reviews.