Klachten De Kampeerspecialist.

Uw klachten bij De Kampeerspecialist

Bij De Kampeerspecialist nemen we klachten van onze klanten altijd serieus. We begrijpen dat een negatieve ervaring vervelend kan zijn en zetten alles op alles om het probleem op te lossen en herhaling te voorkomen.

Wanneer er een klacht wordt ingediend, analyseren we zorgvuldig de situatie om de oorzaak te achterhalen en te begrijpen wat er precies mis is gegaan. Op basis hiervan stellen we een actieplan op om de problemen effectief aan te pakken en verbeteringen door te voeren.

Daarnaast hebben we ons klantenserviceteam versterkt zodat uw vragen en klachten sneller en efficiënter worden behandeld. Ook ons assortiment en onze producten worden continu geëvalueerd en aangepast om te voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen.

Bij De Kampeerspecialist staat vertrouwen en klanttevredenheid centraal. Uw feedback helpt ons onze service en producten te verbeteren. We doen er alles aan om uw ervaring met ons zo positief mogelijk te maken.

Verplichtingen van de ondernemer: De Kampeerspecialist

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via . Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van dekampeerspecialist.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.4/10 gebaseerd op 191 reviews.